Lyssna
Nyheter på lätt svenska den 22 februari
22 februari 2021
Cookies
För att kunna göra 8sidor.se bättre vill vi veta vad läsarna är intresserade av.
Därför sparas en så kallad cookie på din dator. Vi kan inte se vem du är. Och ingenting ändras på din dator.
Men cookien hjälper oss att se vilka sidor du läser och tittar på när du besöker 8sidor.se.
Lyssna
22 februari 2021
tycker 0 personer
tycker 0 personer
Demokrati
Många vill rösta på internet.
Men regeringen säger nej till det.
Corona
Hur många är vaccinerade i Sverige?
8 Sidor svarar på frågor om vaccinet.