Lyssna
Nyheter på lätt svenska den 1 mars
1 mars 2021
Cookies
För att kunna göra 8sidor.se bättre vill vi veta vad läsarna är intresserade av.
Därför sparas en så kallad cookie på din dator. Vi kan inte se vem du är. Och ingenting ändras på din dator.
Men cookien hjälper oss att se vilka sidor du läser och tittar på när du besöker 8sidor.se.
Lyssna
1 mars 2021
tycker 2 personer
tycker 0 personer
Demokrati
Förra året blev det svårare
för journalister att jobba.
Klimatet
Jorden blir varmare. 8 Sidor har gjort
en serie med texter om klimatet.
Corona
Många lögner på internet
handlar om viruset corona.