Lyssna
220722
22 juli 2022
Kommentarer är stängda för detta inlägg.
Nyheterna är jättebra!
Tack för att du lyssnar!
Vänliga hälsningar från 8 Sidor
Skriv vad du tycker om nyheten du just har läst. Eller använd någon av bilderna som visar känslor.
8 Sidor tar bort alla kommentarer som bryter mot våra regler.
Skriv bara om sådant som har med nyheten att göra.
Skriv ditt namn eller kalla dig för något annat.
Du får inte låtsas vara en annan person som finns på riktigt.
Skriv inte elaka saker om andra. Det gäller personer, grupper och religioner.
Quiz
Svara på åtta frågor om veckans nyheter.
17 juni 2025
UserAgent:
Attributes:
Nyheterna är jättebra!
Tack för att du lyssnar!
Vänliga hälsningar från 8 Sidor