Lyssna
220923
23 september 2022
Kommentarer är stängda för detta inlägg.
Sverige och världsnyheterna kortfattat och trovärdigt
Skriv vad du tycker om nyheten du just har läst. Eller använd någon av bilderna som visar känslor.
8 Sidor tar bort alla kommentarer som bryter mot våra regler.
Skriv bara om sådant som har med nyheten att göra.
Skriv ditt namn eller kalla dig för något annat.
Men du får inte låtsas vara en annan person som finns på riktigt.
Skriv inte elaka saker om andra. Det gäller både personer, grupper och religioner.
Quiz
Svara på åtta frågor om veckans nyheter.
12 februari 2025
UserAgent:
Attributes:
Sverige och världsnyheterna kortfattat och trovärdigt