Lyssna

Nyheter på lätt svenska den 10 januari

10 januari 2023

Vad tycker du om nyheten?
1 kommentar

Kommentarer är stängda för detta inlägg.

  1. mona skriver:

    hej nyheter mycket bara på lätt svenska skulle vara från kolckan 17 15 till 1730 önskar jag

Kommentarer och regler

Skriv vad du tycker
om nyheten du just har läst.
Eller använd någon av
bilderna som visar känslor.

8 Sidor tar bort alla kommentarer
som bryter mot våra regler.

Skriv bara om sådant
som har med nyheten att göra.

Skriv ditt namn eller
kalla dig för något annat.

Men du får inte låtsas vara
en annan person som finns på riktigt.

Skriv inte elaka saker om andra.
Det gäller både personer,
grupper och religioner.

Fler liknande artiklar