Lyssna
230421
21 april 2023
Kommentarer är stängda för detta inlägg.
Jag vet inte jag vill läsa
Skriv vad du tycker om nyheten du just har läst. Eller använd någon av bilderna som visar känslor.
8 Sidor tar bort alla kommentarer som bryter mot våra regler.
Skriv bara om sådant som har med nyheten att göra.
Skriv ditt namn eller kalla dig för något annat.
Du får inte låtsas vara en annan person som finns på riktigt.
Skriv inte elaka saker om andra. Det gäller personer, grupper och religioner.
Quiz
Svara på åtta frågor om veckans nyheter.
2 juli 2025
UserAgent:
Attributes:
Jag vet inte jag vill läsa