Lyssna
250220
20 februari 2025
Skriv din kommentar här. Kom ihåg att följa våra regler. Vi tar bort kommentarer som inte följer reglerna.
Vänligen skriv en kommentar.
Vänligen fyll i ditt namn.
Spara mitt namn När du trycker på Skicka godkänner du att vi sparar ip-adressen från din dator, mobiltelefon eller surfplatta.
Lämna detta fält tomt
Δ
Skriv vad du tycker om nyheten du just har läst. Eller använd någon av bilderna som visar känslor.
8 Sidor tar bort alla kommentarer som bryter mot våra regler.
Skriv bara om sådant som har med nyheten att göra.
Skriv ditt namn eller kalla dig för något annat.
Men du får inte låtsas vara en annan person som finns på riktigt.
Skriv inte elaka saker om andra. Det gäller både personer, grupper och religioner.
Quiz
Svara på åtta frågor om veckans nyheter.
19 februari 2025
UserAgent:
Attributes: