Lyssna

Nyheter på lätt svenska den 16 augusti

16 augusti 2022

Vad tycker du om nyheten?
1 kommentar

Kommentarer är stängda för detta inlägg.

  1. Jan skriver:

    👍👍👍

Kommentarer och regler

8 Sidor tar bort alla kommentarer
som bryter mot våra regler.

Skriv bara om sådant
som har med nyheten att göra.

Skriv ditt namn eller
kalla dig för något annat.

Du får inte låtsas vara
en annan person som finns på riktigt.

Skriv inte elaka saker om andra.
Det gäller personer,
grupper och religioner.

Skriv på svenska.

Fler liknande artiklar