Lyssna
230421
21 april 2023
Kommentarer är stängda för detta inlägg.
Jag vet inte jag vill läsa
8 Sidor tar bort alla kommentarer som bryter mot våra regler.
Skriv bara om sådant som har med nyheten att göra.
Skriv ditt namn eller kalla dig för något annat.
Du får inte låtsas vara en annan person som finns på riktigt.
Skriv inte elaka saker om andra. Det gäller personer, grupper och religioner.
Skriv på svenska.
Quiz
Svara på åtta frågor om veckans nyheter.
21 oktober 2025
UserAgent:
Attributes:
Jag vet inte jag vill läsa